Sunnuntai iltana ennen spinningiä ja salitreeniä tein uuden sykemittarin "kuntotestin". Helppoa oli kun sai makoilla viisi minuuttia ja se oli siinä :) OwnIndex testin tulos oli mieltä lämmittävä eli Erittäin Hyvä ! Elikkä olen erittäin hyvässä hapessa oleva tämän ikäinen ja kokoinen nainen :) Erinomaisesta jäi vain pari pistettä vaille ;)

Sykemittari on muutenkin tosi mukava vempain kun siinä on nyt paljon uusia toimintoja. Mittari tulee mm. kertomaan miten viikko on mennyt, olenko treenannut liikaa vai liian vähän. Viikko kuntoilu tavoitteen mittari antoi, että pitää treenata 5.35 tuntia  ja kaloreita pitää kuluttaa 2550. Nyt onkin viikko hyvällä mallilla menossa sillä tuntikertymä on jo 2.25 h. Mittari antoi minulle sykealueet matalemmat kuin  mitä itse olen ajatellut. Peruskestävyys on sykemittarin mielestä 103-109, vauhti 120-136 ja max 137-154. Näille eri kestävyys alueille on myös ajallinen tavoite, mutta varmaan pitää kuunnella kehoa millä temmolla mennään.

Maanatain treeni oli puoli tuntia steppailua ja kuntosalitreeniä. Lady-step tunti koostuu aika helpoista askelluksista mutta kun teki puolikkaan täysillä niin hikihän se tuli. Steppailun jälkeen tein osan kuntosali ohjelmasta, lähinnä ylävartalolle. Tänään tiistaina kävin kuntosalilla  ja sen jälkeen menin Bodybalanceen. Kuntosali treeni alkaakin sujua jo mukavasti ja olen lisännyt painoja useaan liikesarjaan.

Sunnuntaina kun menein salille niin minua odotti tosi ihana yllätys! Sain lahjakortin Jalkahoitoon koska olen kuntoillut Lady-Linellä ahkerasti. Ihana hemmottelu lahja :)

 

Syksyn kyyneleet...

m%C3%B6kki%20syksy%20012-normal.jpg